Az alábbi videó egy hokkaidoi cementgyártó cégnél készült, amikor lecserélték az évekig használt SN520 csapágyházat CX2SN20-090L-re. A csapágyat egy rakodásra használt szállítószalag-alkalmazásba építették, amely 90 mm-es tengellyel működik és 1450 fordulat/ perc sebességgel forog. A csapágyakat a tárcsafedelek felszerelése előtt rögzítették.
Hosszú évek óta használták az SN520 csapágyakat, de azok működési hőmérséklete mindig problémát jelentett. Szabályozásuk szerint a csapágy üzemi hőmérsékletének optimálisan plusz 40°C (104°F) alatt kell lennie. A videó alatt a levegő hőmérséklete 14°C (57°F) volt, és az SN520 70°C-on (158°F) működött, szemben a maximális hőmérséklet-szabályozással, ami 54°C (129°F). A CX2SN20-090L beszerelését követően a csapágyhőmérséklet az első másfél órában 50°C-ra (122°F) emelkedett, , majd 26°C-ra (79°F) csökkent, és a felesleges zsír eltávolítása után stabil maradt. Egy hónapos próbaüzem után az üzemi hőmérséklet továbbra is alacsony. Így végre lett megoldásuk egy problémára, amely évek óta sújtja őket.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse szakértő munkatársainkat bizalommal!
Forrás: crossocean.com